Oferta bezzwrotna ze śniadaniem

  • Rezerwacja bezzwrotna - 100 % przedpłaty
  • BB – Śniadanie w cenie

Oferta zawiera:

  • nocleg w komfortowych pokojach
  • śniadanie w formie bufetu szwedzkiego
    • 7:00-11:00 od poniedziałku do piątku
    • 8:00-11:00 w soboty i niedziele
  • dostep do strefy SPA na dachu z saunami i jacuzzi
  • dostęp do siłowni
  • parking niestrzeżony, monitorowany
  • nieograniczony dostęp do WiFi

Najniższa cena możliwa dzięki szczególnym warunkom rezerwacji.

Przyjazd 15:00
Wyjazd 12:00

Regulamin Pobytu ze Zwierzętami

  1. Zgodę na pobyt zwierzęcia w hotelu wydaje Dyrektor Hotelu.

  2. Koszt pobytu zwierzęcia w hotelu wynosi od 149 zł za dobę.

  3. Tylko zwierzęta domowe mogą przebywać w hotelu.

  4. W podejmowaniu decyzji o przyjęciu zwierząt (głównie psów) Dyrektor hotelu będzie brał pod uwagę ich temperament oraz wytresowanie. Hotel może odmówić przyjęcia zwierząt ras powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne: Pitbull, Rotwiler, Doberman, Dog, Owczarek, Amstaf, Buldog.

  5. Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach tylko w obecności właściciela zwierzęcia. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela, bądź osoby upoważnionej.

  6. Właścicieli zwierząt obowiązuje powszechne zasady: 

    1. zabrania się wprowadzania zwierząt do pokoju zabaw oraz na plac zabaw,

    2. Zwierzę może przebywać w punkcie gastronomicznym lub na częściach ogólnodostępnych tylko na smyczy o maksymalnej długości 2 metry.  

  7. Właściciel psów muszą zapewnić posłanie dla swoich pupili.

  8. Jeżeli pościel w pokoju w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie określonej przez Dyrektora Hotelu. 

  9. Właściciele psów muszą natychmiast sprzątnąć nieczystości pozostawione przez psy w otoczeniu hotelu. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika Hotelu.

  10. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej, niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych. W przypadku gdy pracownicy hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenie, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innym Gości, niszczy mienie hotel, bądź może spowodować sytuacje zagrożenia dla siebie lub innych Gości, Dyrektor Hotelu będzie kontaktował się z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęta z hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych pokrywa właściciel zwierzęcia. 

  11. Właściciele są odpowiedzialni za zachowania przez swoje zwierzęta ciszy w hotelu i nie zakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się kilka krotnie skarg ze strony innych Gości, bądź personelu, hotel zastrzega sobie prawdo do usunięcia zwierzęcia z hotelu. 

  12. Wszystkie szkody w mieniu hotelu, bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Dyrektora Hotelu a ich kosztami będą obciążeni właściciele 

  13. Hotel ma 4 godziny po wymeldowaniu Gościa na sprawdzenia stanu pokoju i ewentualnego obciążenia Gościa na wynikające zniszczenia.

Obiekt hotelarski ma obowiązek stosować standardy ochrony małoletnich, w szczególności ustalić tożsamość małoletniego i jego relację z dorosłym, z którym przebywa w obiekcie. (Ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich).
Parking bezpłatny dla wszystkich gości hotelu - nie wymaga rezerwacji.