Jest nam niezmiernie miło, że niebawem będziemy mogli powitać Państwa w Hygge Hotel*** Wellness&Beauty
Państwa przyjazd już tuż tuż, dlatego poniżej możecie znaleźć garść najważniejszych informacji.
1. ZAMELDOWANIE
Gdzie mogę się zameldować?
Zameldować należy się po przyjeździe w Recepcji Hotelowej (wejście po prawej stronie) w głównym budynku Hotelu.
Od której godziny można się zameldować? Czy mogę przyjechać wcześniej?
Zameldowanie rozpoczyna się od godziny 15:00. W razie potrzeby wcześniejszego zameldowania prosimy o kontakt z recepcją hotelową celem sprawdzenia możliwości. Przed wcześniejszym przyjazdem prosimy o kontakt pod numerem telefonu 77 500 56 80 lub adresem mailowym: recepcja@hyggehotel.pl
Co muszę przygotować, by móc szybko i sprawnie zameldować się w Obiekcie?
Prosimy przygotować dowód osobisty do wglądu pracownika recepcji, usprawni to proces Państwa zameldowania.
Kiedy mogę rozliczyć pobyt?
Należność za pobyt można uiścić po przyjeździe do Hotel, przy zameldowaniu.
Czy w hotelu jest winda?
Tak, hotel dysponuje windą.
Czy hotel jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych?
Tak, hotel został zaprojektowany w taki sposób, aby wszyscy Goście mogli poruszać się bez przeszkód.
2. RESTAURACJA I POSIŁKI
Jak wydawane są śniadania?
Śniadania wydawane są w formie bufetu szwedzkiego w godzinach 7:00 – 11:00 w restauracji hotelowej. Na życzenie Gościa możemy przygotować śniadanie na wynos.
Jak wydawane są obiadokolacje?
Obiadokolacje serwowane są do stolika, wybierane z karty przygotowywanej każdego dnia przez Szefa Kuchni. Obiadokolacje można zamówić przy zameldowaniu w recepcji hotelowej.
Czy mogę dokupić śniadania na miejscu?
Tak, śniadania można domówić w recepcji hotelowej, przy zameldowaniu.
Czy w obiekcie można skorzystać z Restauracji?
Restauracja czynna jest w godzinach 13:00 – 22:00. Menu dostępne jest na stronie internetowej.
Jak działa Room Service?
Prosimy o zgłoszenie do recepcji hotelowej celem zamówienia posiłku. Gość może wybrać dania z Menu Restauracyjnego, a obsługa dostarczy do pokoju.
Jestem wegetarianinem, mam alergię pokarmową lub stosuje specjalną dietę - czy jest szansa na przygotowanie osobnego menu?
Tak, specjalne życzenia prosimy zgłaszać u obsługi Restauracji. Ponadto w karcie Menu widnieją oznaczenia dań zawierających różnorodne diety.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Goście mają możliwość opłaty zamówienia gotówką lub kartą.
3. STREFA WELLNESS
Czy można korzystać ze Strefy Wellness & Beauty oraz z Dachu Wellness?
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą zabiegów Wellness & Beauty. Menu zabiegowe jest różnorodne, tak aby każdy Gość znalazł odpowiedni dla siebie zabieg. Obsługa chętnie pomoże w doborze odpowiedniej oferty.
Strefa na dachu czynna jest w godzinach 11:00 – 22:00. Do dyspozycji Gości na dachu pozostają jacuzzi, sauny, leżaki oraz bania z zimną wodą.
Z jakim wyprzedzeniem dokonać rezerwacji zabiegów?
Terminy weekendowe prosimy rezerwować z wyprzedzeniem ok dwóch tygodni. Szczegółowych informacji o terminach udzieli recepcja hotelowa pod nr tel: 77 500 56 80 lub pod adresem mailowym: recepcja@hyggehotel.pl.
Czy dysponujemy gabinetem dla dwojga?
Tak, wszystkie zabiegi manualne jesteśmy w stanie wykonać dla dwóch osób jednocześnie. Gabinet wyposażony jest w dwa łóżka oraz łazienkę z prysznicem. Na życzenie Gościa możemy przygotować gabinet wg wcześniejszych ustaleń.
Gdzie mogę się przebrać, zostawić rzeczy?
Dysponujemy szatniami przy strefie Workout, korzystając z zabiegów, przebrać można się bezpośrednio w gabinecie.
Czy mam zabrać ręcznik z pokoju?
Do strefy Wellness & Beauty nie trzeba nic zabierać. Ręczniki, klapki oraz bieliznę Goście dostają na miejscu.
Gdzie oddajemy zużyte ręczniki w gabinetach i siłowni?
Użyte ręczniki prosimy odkładać do czarnego kosza.
W jaki sposób można skorzystać ze strefy Workout?
Strefa workout funkcjonuje w godzinach 6:00 – 22:00. Na sali siłowni dostępne są ręczniki oraz woda w butelkach.
4. SERWIS POKOI
Czy mogę zamówić sprzątanie pokoju?
Tak. Potrzebę serwisu prosimy zgłosić do recepcji hotelowej lub za pośrednictwem przycisku w pokoju.
Kiedy i w jaki sposób odbywa się serwis pokoi?
Każdego dnia odbywa się serwis pokoi, polega na wymianie ręczników, uzupełnieniu przyborów i środków higienicznych, umycie podłóg.
Pełny serwis odbywa się co 3 dzień i obejmuje wymianę pościeli, ręczników umycie podłóg.
Ręczniki do wymiany prosimy odłożyć na umywalkę – serwis wymieni na czyste wyłącznie ręczniki odłożone w tym miejscu.
Jakie kosmetyki znajdują się w pokojach?
W pokojach znajduje się żel pod prysznic, balsam do ciała oraz szampon.
5. WYMELDOWANIE
Do której godziny można się wymeldować? Czy można zostać u Was dłużej?
Wymeldować się należy do godziny 12:00. Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić w recepcji hotelowej osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem maila.
6. DODATKOWE INFORMACJE
Mam pytanie dotyczące pobytu. Gdzie mogę się zgłosić?
Wszystkich informacji chętnie udzieli recepcja hotelowa pod numerem telefonu 77 500 56 80.
Czy mogę zarezerwować transfer z/do hotelu?
Istnieje możliwość umówienia transferu z/do ustalonego miejsca. szczegółowych informacji udzieli recepcja hotelu.
Czy można przechować walizki przed, po pobycie?
Dysponujemy pomieszczeniem do przechowywania bagażu. Walizki można przekazać w recepcji hotelowej.
Chciałbym się zrelaksować podczas pobytu, czy można skorzystać ze SPA?
Tak, strefa chillout na dachu czynna jest w godzinach 11:00 – 22:00.
Goście dostają oddzielnie ręcznik i pareo do wykorzystania w strefie chillout.
Zachęcamy także do śledzenia naszych atrakcji na stronie i mediach społecznościowych, gdzie na bieżąco informujemy o tym, co dzieje się w naszym Obiekcie!
WiFi: sieć otwarta „Hygge Hotel”
Numery wewnętrzne: Recepcja: 150
Restauracja: 127