Elegancki pokój stworzony zgodnie z duńską filozofią hyggę dzięki której Gościom zapewnimy wygodny, przytulny oraz komfortowy pobyt. W każdym naszym pokoju znajduję się łazienka do wyboru przez Gości z wanną lub prysznicem. Do każdego pokoju przynależy balkon wraz z meblami tarasowymi. Pokoje wyposażone są również w biurko do pracy, łącze internetowe bezprzewodowe oraz możliwość indukcyjnego ładowania telefonów, zegarków.
Regulamin Pobytu ze Zwierzętami
Zgodę na pobyt zwierzęcia w hotelu wydaje Dyrektor Hotelu.
Koszt pobytu zwierzęcia w hotelu wynosi od 149 zł za dobę.
Tylko zwierzęta domowe mogą przebywać w hotelu.
W podejmowaniu decyzji o przyjęciu zwierząt (głównie psów) Dyrektor hotelu będzie brał pod uwagę ich temperament oraz wytresowanie. Hotel może odmówić przyjęcia zwierząt ras powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne: Pitbull, Rotwiler, Doberman, Dog, Owczarek, Amstaf, Buldog.
Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach tylko w obecności właściciela zwierzęcia. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela, bądź osoby upoważnionej.
Właścicieli zwierząt obowiązuje powszechne zasady:
zabrania się wprowadzania zwierząt do pokoju zabaw oraz na plac zabaw,
Zwierzę może przebywać w punkcie gastronomicznym lub na częściach ogólnodostępnych tylko na smyczy o maksymalnej długości 2 metry.
Właściciel psów muszą zapewnić posłanie dla swoich pupili.
Jeżeli pościel w pokoju w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie określonej przez Dyrektora Hotelu.
Właściciele psów muszą natychmiast sprzątnąć nieczystości pozostawione przez psy w otoczeniu hotelu. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika Hotelu.
Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej, niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych. W przypadku gdy pracownicy hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenie, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innym Gości, niszczy mienie hotel, bądź może spowodować sytuacje zagrożenia dla siebie lub innych Gości, Dyrektor Hotelu będzie kontaktował się z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęta z hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych pokrywa właściciel zwierzęcia.
Właściciele są odpowiedzialni za zachowania przez swoje zwierzęta ciszy w hotelu i nie zakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się kilka krotnie skarg ze strony innych Gości, bądź personelu, hotel zastrzega sobie prawdo do usunięcia zwierzęcia z hotelu.
Wszystkie szkody w mieniu hotelu, bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Dyrektora Hotelu a ich kosztami będą obciążeni właściciele
Hotel ma 4 godziny po wymeldowaniu Gościa na sprawdzenia stanu pokoju i ewentualnego obciążenia Gościa na wynikające zniszczenia.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez CENTRUM USŁUG BEATA WOCKA, Lipcowa 26, 45-940, Opole Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .